Accepterad Drydiman | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dimmys

Medlem
Meddelanden
287
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127011206

Ditt Hex-ID: vet inte hur jag kollar har installerat från Epic games

Vad är din discord tagg? Drydiman #6490

Vem var det som bannade dig? Vroxy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-28 160603.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig då jag inte rpade på skador så mycket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle köra min nya bil men då kommer en väldigt låg bil och kör under våran stora bil som är näst intill en monster truck. Jag väljer att inte rpa så mycket på skadorna då det inte var en så hög hastighet och vi redan hade bromsat upp innan smällen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tror att det är upp till person att döma den här bannen då många ser olika på just Mild powergaming och vad som klassas som det och vad som inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag först var ny på servern så testade jag mig fram och visste inte vad som var rätt och fel. Med tiden började jag hänga med och till slut kunde alla regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa lite mer på skadorna och anta att bilen inte hade lika bra fjädring och reagerat med en liten högre ton

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig underskatta en bil krock och skadorna man kan få av den

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag har förstått

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka