Nekad Drydiman | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dimmys

Medlem
Meddelanden
287
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127011206

Ditt Hex-ID: steam:1100001458b1f86

Vad är din discord tagg? Drydiman #6490

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-03 111930.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De bannade mig för att jag valde att flytta en bil från et ställe där man tar ut bilar med hjälp av min bil genom att putta bort den andra försiktigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis stod vid meko och skulle ta ut våra bilar när en bil stod i vägen. Då väljer jag att lätt putta bort den bilen med hjälp av min bil så vi kan ta ut våra bilar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan förstå hur staffen tänker när han bannar mig då jag puttar bort den andra bilen och inte bryr mig om min bil som är dyr. Men som sagt min gubbe har en stabil ekonomi i staden och kan försörja sig tillräckligt för att laga skadorna. Därför är bannen rätt placerad från staffsen perspektiv som han såg det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag först var ny på servern så testade jag mig fram och visste inte vad som var rätt och fel. Med tiden började jag hänga med och till slut kunde alla regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tjuvkopplat bilen för att få bort den eller inväntat ägaren av bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att alltid vara försiktig med sin bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag har förstått

Du gjorde lite powergaming också så jag avvakta lite med ditt ban. Man kör inte in i annans bil som du gjorde utanför meko.

Du gjorde lite powergaming också så jag avvakta lite med ditt ban. Man kör inte in i annans bil som du gjorde utanför meko.
Vill bara tilläga att det inte gör så jätte ont ifall du åker in i en annan bil med cirka 5km/h och sedan finns det inte direkt några andra sätt att flytta en bil utan att ploga bort den

Vill bara tilläga att det inte gör så jätte ont ifall du åker in i en annan bil med cirka 5km/h och sedan finns det inte direkt några andra sätt att flytta en bil utan att ploga bort den
Du kan göra /report så får nån dva den nt används

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka