Accepterad Drydiman | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dimmys

Medlem
Meddelanden
287
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127011206

Ditt Hex-ID: steam:1100001458b1f86

Vad är din discord tagg? Drydiman #6490

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-03 111930.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De bannade mig för att jag valde att flytta en bil från et ställe där man tar ut bilar med hjälp av min bil genom att putta bort den andra försiktigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid meko garaget och min kompis ville ta ut en annan bil. Då väljer jag att hjälpa honom genom att ploga bort en bil som stod i vägen med hjälp av min bil då man inte kan bärga bort bilar och jag inte kan dva

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan förstå varför staffen valde att banna mig då jag faktiskt accelererade rätt så fort in i bilen men det är pga att jag har en lite snabbare bil som kan komma upp i hög hastighet rätt så lätt. Så Ja staffen bannade mig av rätt anledning. Jag kommer så klart inte göra om det här misstaget och till nästa gång försöka hitta upp ägaren till bilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag först var ny på servern så testade jag mig fram och visste inte vad som var rätt och fel. Med tiden började jag hänga med och till slut kunde alla regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade som sagt kunnat leta upp ägaren av bilen och sedan be honom att dva bilen för att utöka scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid öka på scenariot så mycket det går och att få ut så mycket rp som möjligt. Jag har också lärt mig att ta hand om min bil och att faktiskt behandla den som det vore irl

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag har förstått. Som sagt ber om ursäkt för mitt fel, vill bara komma tillbaka och rpa :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka