Nekad Drydiman | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dimmys

Medlem
Meddelanden
287
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127011206

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:8767896

Vad är din discord tagg? Drydiman#6490

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-23 234715.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ludde valde att banna mig då han upplevde min -rep som en staff diss då meningen med repen egentligen var att ge honom lite kritik så han skulle kunna förbättra sig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag satt i support då jag skulle få åtgärder för ett scenario. I support vc så satt jag med bubbelgum och ludde. Bubblegum gjorde inget fel då jag faktiskt kan förstå hur han upplevde att jag bröt mot någon regel. När jag satt i support så upplevde jag ludde som väldigt hetsig och dryg därför valde jag att efter support ärendet skriva en -rep som kritik. På repen stod det följanden “-Rep @LUDDE gråter i sup som en liten unge och blandar in sig i ett ärende som inte ens e hans. Sedan kan han inte släppa en sak som jag har behövt förklara för han minst två gånger. Sedan började han hota alla i supp att han kommer banna alla oss om vi inte håller käften. Enligt mig så är han ju inte en proffsig Sr.Mod för fem öre om jag ska vara ärlig så förtjänar han knappt att vara staff då han bara vill lyssna på sin part och sitter och kommunicerar med sig själv, vet servervakter som är mognare än honom och som kan ta hand om ett staff ärende bättre än honom. För att sammanfatta allt jag har sagt så vill jag bara säga att han inte förtjänar att vara kvar i staff teamet och borde försvinna från unive”. Sedan så blev jag blackad bara några minuter efter repen. Nu i efterhand så förstår jag vilket misstag jag gjorde och hur omoget det var av mig att skriva en sådan -rep.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår helt och hållet varför Ludde valde att banna mig då jag faktiskt kan förstå hur jag upplevdes som hetsig och hur jag dissade honom. Ber igen om ursäkt för det och kan lova att det inte kommer att hända.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag först var ny på servern så testade jag mig fram och visste inte vad som var rätt och fel. Med tiden började jag hänga med och till slut kunde alla regler. Sedan har mina ny banns varit placerade då jag har rpat lite slarvigt och vissa är också felplacerade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat diskutera med honom och sagt hur jag tycker och tänker fast mer samsat och lugnt eller också att skriva fast med en snällare och mer välutvecklad ton.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, såklart att alltid hålla en god ton mot alla på serven varken ägare eller icke-medlem och att alltid respektera de som sitter i ledningen då de faktiskt tar sin egen tid för att hjälpa servern så den kan förbättras.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Vill bara återigen be om ursäkt till dig Ludde för min okompetenta gärning och vill bara säga att alla ibland har en dålig dag och för mig var det just den här dagen då några personliga saker hade hänt några timmar innan vilket var anledningen till mitt dåliga beteende.

Skickar samma återigen då jag väldigt gärna vill ha ett välutvecklat svar varför du väljer att neka min ban överklagan :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka