Nekad Drydiman | Ban Överklagan [JimmyM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dimmys

Medlem
Meddelanden
287
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127011206

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:8767896

Vad är din discord tagg? Drydiman #6490

Vem var det som bannade dig? Jimmy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-06 225354.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de tyckte att jag bröt mot regeln powergaming när jag smet ifrån polisen genom att köra ner från ett tak då det var sista utvägen. Det tyckte också att jag Power gamade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några vänner var inne på twitch för att streama en avrättning då polisen valde att storma streamen för att avbryta den. Då valde vi att köra ner från ett tak (Circa 4 meter) då det var sista utvägen då de hade omringat oss. När vi åker ner för taket är våran första tanke att rymma ifrån polisen och då våra karaktärer redan har så mycket adrenalin så rpar de inte så mycket på skadorna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kan Förstå hur staffsen tänkte när de bannade oss men tycker att det var lite överdrivet med 2 dagars bann då en muntlig varning hade funkat. Men som sagt förstår hur staffsen tänkte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag först var ny på servern så testade jag mig fram och visste inte vad som var rätt och fel. Med tiden började jag hänga med och till slut kunde alla regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stänga av streamen tidigare och dragit, låtit polisen ta oss eller svimmat av i bilen och rpat lite mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att alltid rpa på skador så mycket man bara kan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Säger inte att staffsen hade fel men tycker bara att straffet var lite överdrivet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka