Nekad Dry_zone | Medlem ansökning (Flax)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XDAAIMX

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? dry_zone#7993

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Sebbson Johansson. när han var 12 så vart han adopterad från sin familj i finland för hans familj bråkade och slogs. när han kom till sverige och började skolan så vart han mobbad för att han var finsk och dom kallade han fula ord. men sebbson brydde sig inte och tog inte skit. hans nya familj tyckte han var jätte snälla och hans nya pappa jobbade som bilmekaniker och han höll ofta på med bilar. så när sebbson kom in på gymnasiet hande han sökt till fordon och hans dröm var att jobba som bilmekaniker. efter första året på gymnasiet kom han in på en olaglig bana han började langa knark och tjänade bra med pengar. han tjänade så mycket att han bestämde sig att göra det hela livet. men efter ett tag vart han skyldig folk pengar så han slutade och bestämde sig för att gå klart gymnasiet. sedan så när han gått klart gymnasiet dog hans pappa och då vart sebbson ledsen och då sökte han jobb som mekaniker och då fick han jobbet som mekaniker hans dröm hade gått i uppfyllelse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med högre och bättre rp nivå och förhoppningsvis krimminell rp i framtiden. och att vara sjukt aktiv och göra härliga scenarion för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska gå igenom ett scenario så att båda parterna tycker det är kul och man ska inte göra scenarion för att vinna mer pengar och makt men ska ochså spela efter suntförnuft

Hur hittade du Unive? på twitch och sedan så såg det roligt ut så jag bestämde mig för att pröva och det var svinroligt.

Nekad, utveckla dina svar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka