Nekad Druweth | Medlem ansökning [DJ0RET]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Druweth

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Druweth/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Nilsson

Vad är ditt discord namn? Druweth#8890

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Han heter Lars Johansson och är 47 bast och är arbetslös. Han har en gymnasieutbildning och älskar fordon. Han är laglydig och gör ingen illa. Han gillar att vara ute på långa promenader i skogen med vänner. Hans dröm är att bli polis men drömmar är bara drömmar så rp-t kommer bestämma!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har en rp jag skulle vilja dela mer er och hela servern. Med min rp så skulle jag kunna skapa händelser och stora scenarios som kommer vara roligt för alla parter. När jag kör rp så handlar det inte bara om att vinna scenario utan också kunna förlora.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just nu är jag server lös och körde på en annan server för ett långt tag sedan som är 20+ (strandsatt) och den har dött så vill hitta en ny server. Jag har också hört att rpn är på en bra klass och skulle vilja vara med och börja streama. Jag vill också lära känna lite nya folk och se vad andras rp går ut på så man förbättras ännu mer. Ville gärna komma in på en wh server som har hög klass på rp så det är stor del varför jag väljer just att ansöka om whitelist på denna. Och reglerna är som jag också vill på denna server!

Hur hittade du Unive? Genom att kolla i forum och kolla vad folk har skrivit

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min rp och andras rp. Gillar också att skapa scenarios som är lite udda som också kan leda till långa scenarios.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Träffa nytt folk och skapa roliga minnen och utveckla mig själv!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka