Accepterad DrPiam | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DrPiam

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? DrPiam#0898

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Johanson och är född 4 oktober 1998. Lucas är hemlös, arbetslös och har inga vänner. Den ända han känner är hans brorsa. Hans brorsa heter Viktor. När Lucas var liten så bodde han med sin familj. Hans familj var inte en bra familj. Hans pappa knarkade och hans mamma brydde sig inte om honom. En dag blev hans brorsa påkörd av en bil och bröt båda benen. Han gick till sjukhuset och hälsade på honom men ingen av deras föräldrar kom. Hans pappa börja dricka och knarka väldigt mycket. Hans mamma var alltid borta. En dag så såg hans pappa att hans mamma och en annan rik snubbe vara tillsammans. Dagen efter min mamma lämnade oss så kom min brorsa hem. Deras pappa kom hem på kvällarna och slog de när han var full. De lyckades rymma hemifrån när Lucas brorsa var 14 år och Lucas var 13 år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan oftast vara hjälpsam till svåra situationer. Jag har läst alla regler och jag följer de. Jag lallar inte runt och är jobbig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte vara egoistisk, att inte spela för att vinna utan även spela för motparten. Man måste ta det på riktigt och realistiskt för man måste inte alltid vinna.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på youtube personer som spelade på unive och då tänkte jag att jag kan ladda ner GTA5 och fiveM för att kunna spela på unive

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka