Nekad DROPZ | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DROPZ

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? DROPZ

Vad är ditt namn i verkligheten? Mioh

Vad är ditt discord namn? DROPZ

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2010

Berätta om din karaktär. mitt namn är mohamed alsius jag är född i irak. år 2000. jag va uppväxt med mycket vapen våld och krig i mitt land. jag va 6 år när kriget va i irak. min pappa fick gå ut och kriga i irak och det gjorde mig orolig ledsen och rädd. varje natt gick vi och la oss hungriga för vi kunde inte fixa pengar. när jag fyllde 8 så börja jag jobba olagligt i irak för att fixa pengar till familjen så vi kan äta. jag sålde droger jag rånade butiker på det dem hade jag tvättade pengar som vi hade. och massa mer. men när jag fyllde 9 så flyttade jag min lilebror och min mamma till sverige. då börja jag och min lilebror i en skola i staden unive. då träffa jag mina 2 bästa vänner mahmoud och ahmed rama dem är också bröder. dem växte upp i samma typ av liv som mig med krig och svält. vi börja skippa skolan och göra kriminella saker istället. mamma va inte glad på oss hon va orolig och ledsen på hur det skulle sluta. vi börja göra dummare och dummare saker. vi splitrades alla 4 när vi alla åkte in på olika hvb hem. jag va där i tills jag va 14 sen kom jag hem igen. det va då mahmoud och ahmeds bror kom hem han har också suttit i hvb hem. vi blev 5 personer då och vi håller ihop än idag och kan hitta på alla olika typer av äventyr

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kan komma med roliga scenarion men också bra rp och ksk komma med bra ideer för förbättringar i servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? komma med scenarion på alla olika sätt ha bra rp stunder men också kunna ha roliga scenarion med vänner på kvällen samtidigt som när man har seriös rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om man tex har en pistol mot huvudet och han säger ge mig allt du har bara gör det krångla inte till det hur kul skulle du tycka att det va om det hade hänt dig

Hur hittade du Unive? min vän berättade om den sen så testade jag dem och jag börja trivas på servern och nu vill jag bli medlem igen

Nekad, utveckla Varför ska just du bli Medlem på Unive? Försök igen om 24 timmar.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka