- Meddelanden
- 25
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? DROPZ
Vad är ditt namn i verkligheten? Mioh
Vad är ditt discord namn? DROPZ
Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2010
Berätta om din karaktär. min karaktär heter melwin björklund han hade det svårt som barn hans pappa drack och han blev mobbad tillslut årkade han typ inte mer men då kom en gammal vän till han och hjälpte honom men han gick bort i canser 2000 men det stopade inte melwin han är född 2000 06 18
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill testa lite grejer på servern jobb osv och det hade varit skit kul
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en häftig server cool osv
Hur hittade du Unive? skulle leta server att spela på sen hittade jag denna
Vad har du för mål med ditt rollspel? testa så många yrken jag kan och ha kul
Vad har du som mål att uppnå på Unive? ha kul och testa jobb
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte om jag kommer in i denna
Vad är ditt namn i verkligheten? Mioh
Vad är ditt discord namn? DROPZ
Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2010
Berätta om din karaktär. min karaktär heter melwin björklund han hade det svårt som barn hans pappa drack och han blev mobbad tillslut årkade han typ inte mer men då kom en gammal vän till han och hjälpte honom men han gick bort i canser 2000 men det stopade inte melwin han är född 2000 06 18
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill testa lite grejer på servern jobb osv och det hade varit skit kul
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en häftig server cool osv
Hur hittade du Unive? skulle leta server att spela på sen hittade jag denna
Vad har du för mål med ditt rollspel? testa så många yrken jag kan och ha kul
Vad har du som mål att uppnå på Unive? ha kul och testa jobb
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte om jag kommer in i denna