- Meddelanden
- 25
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024447451/
Ditt Hex-ID: steam:11000013f6e1fdb
Vad är din discord tagg? DROPZ#9534
Vem var det som bannade dig? hcmrsm
Hur lång tid var din ban? 24 timmar lång
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag är bannad för lall
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? DEM BANNAR MIG 24 FKN 7 FÖR SAKER MIN BROR GÖR HELA TIDEN
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på piren
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. DEM BANNAR MIG FÖR SAKER MIN BROR GÖR
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. misförstånd lall och powergaming och fail rp
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JAG VET INTE FÖR DET VA INTE ENS JAAAAG
Har du lärt dig någonting efter din ban? nä för det va min brors ban du som banna mig adda mig på dc så kan jag skicka min brors hex id så ni kan fkn bana rätt person
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: steam:11000013f6e1fdb
Vad är din discord tagg? DROPZ#9534
Vem var det som bannade dig? hcmrsm
Hur lång tid var din ban? 24 timmar lång
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag är bannad för lall
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? DEM BANNAR MIG 24 FKN 7 FÖR SAKER MIN BROR GÖR HELA TIDEN
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på piren
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. DEM BANNAR MIG FÖR SAKER MIN BROR GÖR
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. misförstånd lall och powergaming och fail rp
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JAG VET INTE FÖR DET VA INTE ENS JAAAAG
Har du lärt dig någonting efter din ban? nä för det va min brors ban du som banna mig adda mig på dc så kan jag skicka min brors hex id så ni kan fkn bana rätt person
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja