Accepterad DropDougle | Ansökan till Servervakt (issako99)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DropDougle

Aktiv Medlem
Meddelanden
771
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Vad heter du på discord? DropDougle

Vad är ditt Hex:ID 11000141654c2b

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. På morgonen börjar jag alltid med att öppna discord för att se vad som händer i Unives discord. Sen går jag upp och äter, fixar mitt hår och såna vardagliga saker. Sedan tar jag bussen till skolan, i skolan kollar jag lite i discorden på rasterna för att se vad som händer. Efter skolan går jag hem och äter. Sen skrollar jag tiktok och efter 20 min går jag till datorn och spelar tills 16:30 för då måste jag göra mig ordning för träning. Då tar jag tåg till liljeholmen och sen tvärbana till min träning. Träningen slutar vid 7 så jag kommer hem vid 18:45 och då äter jag, duschar och tar nya kläder. Efter det brukar jag spela fivem tills 21:40 för då måste jag sova för att jag har skola. Innan jag släcker lampan kollar jag discord för en uppdatering om vad som händer i Unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2022 den 5 november

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som en servervakt på Unive så har man ansvaret för att övervaka vad som händer på servern och att hålla ordning och kontroll i omgivningen. Den huvudsakliga uppgift är att avlasta staff teamet och utföra ett bra jobb. En server vakt har inte samma krav som en staff, men de ska använda sina behörigheter endast när det är korrekt och visa upp för andra spelare hur RP ska se ut. Servervakter får inte ge ut bans, tempbans eller varningar, dem får bara kicka personer och för att banna någon måste man ha videobevis för att kunna agera, och det är staffsen som måste dela ut självaste straffet. Men innan man delar ut en kick så måste man tänka noga och tänka igenom det för det kanske inte är värt att kicka dem för det så man kanske kan skriva till dem och säga att dem ska bete sig. Det finns ingen gräns för antalet servervakter på servern men det är viktigt att skapa en bra spelupplevelse för alla. I grunden handlar det om att vara en vakt över servern och se till att RP är hög och ordningen är god.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag vill hjälpa servern att hålla bra stämning och hög rp. Det är många gånger folk bara börjar slå ner folk från ingen stans och då vill jag kliva in och prata med dem genom till exempel ooc och fråga varför gjorde du det där och fråga om det verkligen var nödvändigt. Jag kommer vara respektfull och inte låta sur och dem ska tro att jag verkligen vill hjälpa dem så dem inte blir sure och kaxar emot och skapar dålig stämning.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse innebär att man använder sina perms till sin egen fördel. Till exmepel jag är polis och om jag hamnar i en skottlossning och dör så kan jag bara inte ressa mig själv. Det finns många mer exempel som om man kickar någon ifall dem vinner i en fight.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka