Nekad Drobz1 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drobz1

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
20
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/_drobz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? DrobZ#8429

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Örjan Torsk. Örjan är en trevlig kille som har ett enormt intresse för gamla bilar. Han tycker att de är fascinerande och hans pappa höll på med bilar när han var liten. När örjan var liten var hans dröm att äga en egen bil. Han fick ofta sitta i förarsätet och det älskade han. Örjan är 21 år och precis köpt sin första volvo. Örjan är född i sverige och bor tillsammans med sin flickvän britta. Han har växt upp med sin pappa Lars och sin mamma Gunilla. Han har inga barn och vill inte heller ha några. Örjan är nyinflyttad till staden och han ser verkligen fram emot en ny start på livet,

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag gillar att roleplaya och jag vill hjälpa Unive communityt att växa. Jag tycker det är väldigt kul och jag skulle gärna vilja spela mer på denna server. Jag kommer bjuda in folk och göra så att Unive växer. Jag önskar verkligen att jag kan få whitelist för detta är det roligaste spelet jag någonsin spelat.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För detta verkar som en seriös rp som jag gättegärna skulle vilja vara med och utveckla. Denna, till skillnad från många andra rp server, har bra mods och en aktiv staff. Älskar hur snabbt det går att få support.

Hur hittade du Unive? Två streamers visade mig. Deras namn på twitch är volid69 och naounee

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och hjälpa unive att bli större. Samt kanske ansöka till support :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen annan fiveM server just nu, då jag tycker att detta är den bästa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka