Inaktuell Drobz1 | Övrigt Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drobz1

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
20
Berätta om ditt förslag Tjena! Har ett förslag som gäller främst streamers och andra som promotear Unive Content på sociala medier!
Jag skriver inte detta förslag för att få "egna förmåner" bara för att jag är streamer, utan jag tror genuint att detta kommer vara en förbättring samt kanske nåt man får tillbaka för att man streamar!

Mitt förslag är att streamers / youtubers borde få inlagt pedkläder gratis på servern! Detta hade gjort att streamers mycket lättare hade kunnat få in kläder på servern och visa upp hur unika karaktärer vi har på unive! Med tanke på hur mycket kläder man vill ha som streamer så blir det väldigt dyrt och jag tänker att det hade varit schysst om man kunde få in gratis! Detta gynnar alla i längden!

Skriv gärna vad ni tycker om förslaget!

På vilket sätt är det en förbättring? Gör att Unives Content ser mycket bättre och unikare ut! Folk kommer vilja spela på unive då alla inte har samma kläder samt lite kläder!

Länkar och annat material som visar förslaget:

-rep de e gö erat eget val att streama servern men endå + rep för nå borde få nånting av de men om man tänker så har dom flesta fått sin följar bas på twitch från unive och då får ni pengar tbx kan man säga när ni får annonsera på unive gratis för att få större följar bas.
Ja det är vårat eget val att streama servern såklart? Men var är det dåliga i det, varför -rep? Om man streamat på unive länge, och faktiskt visar att man uppskattar communityt så kan man ju lite på personerna :)

+++++rep Bra ide, tycker att dom förtjänar det med deras arbete att få in folk i servern delvis göra grattis marknadsförening

om jag skulle få säga så sgäer jag -rep på denna då de är unive som redan har byggt upp eran följarbas som streamers när ni får annonsera gratis på en server med 22k medlemmar men visst ni kan ha byggt upp den själv men genom att dom flesta som kollar och gör era streams mer tittade så får ni subs och de räcker tycker jag då ni får annonsera själva för om ni ska börja få ped kläder så ska helpers också ha de för dom arbetar med rpn eller att donations ansvariga också ska ha de tycker ni absolut ska få nånting för de men liksom när ni får tittar bas från unive så tycker jag iallafall att de räcker

om jag skulle få säga så sgäer jag -rep på denna då de är unive som redan har byggt upp eran följarbas som streamers när ni får annonsera gratis på en server med 22k medlemmar men visst ni kan ha byggt upp den själv men genom att dom flesta som kollar och gör era streams mer tittade så får ni subs och de räcker tycker jag då ni får annonsera själva för om ni ska börja få ped kläder så ska helpers också ha de för dom arbetar med rpn eller att donations ansvariga också ska ha de tycker ni absolut ska få nånting för de men liksom när ni får tittar bas från unive så tycker jag iallafall att de räcker
Jag förstår vad du menar, men staffs får ju visst saker för sitt arbete?

-rep Jag tycker inte streamers ska ha någon fördel. Det ska vara lika för alla fattar inte hur serverns popularitet ska öka på grund ut av att du går runt med flashiga kläder det är ju inte det som avgör om det är en bra server. Känns som att detta är för din fördel för det mesta. Det blir väldigt orättvist för dem som faktiskt payar för sina kläder också.

-rep Jag tycker inte streamers ska ha någon fördel. Det ska vara lika för alla fattar inte hur serverns popularitet ska öka på grund ut av att du går runt med flashiga kläder det är ju inte det som avgör om det är en bra server. Känns som att detta är för din fördel för det mesta. Det blir väldigt orättvist för dem som faktiskt payar för sina kläder också.
håller med

+rep streamers är bara sjuka de tar in spelare dagligen av deras streams och det är skit bra de gör så servern växer o växer mer o mer tycker att ni ksk borde få nåt sånt in i servern

A men tänk även hur många spelare de kommer in tack vare drobz lexty machu o massa ler streamers de tittar på deras streams och börjar rpa här de va så med mog tittade på dorbz hela tiden och blev skit intreserad av unive tack vare han och lexty och sen att denna server är bra också tror inte han gör det för sin egna fördel utan för att folk bryr sig så mycket om kläder för rpns skull

Berätta om ditt förslag Tjena! Har ett förslag som gäller främst streamers och andra som promotear Unive Content på sociala medier!
Jag skriver inte detta förslag för att få "egna förmåner" bara för att jag är streamer, utan jag tror genuint att detta kommer vara en förbättring samt kanske nåt man får tillbaka för att man streamar!

Mitt förslag är att streamers / youtubers borde få inlagt pedkläder gratis på servern! Detta hade gjort att streamers mycket lättare hade kunnat få in kläder på servern och visa upp hur unika karaktärer vi har på unive! Med tanke på hur mycket kläder man vill ha som streamer så blir det väldigt dyrt och jag tänker att det hade varit schysst om man kunde få in gratis! Detta gynnar alla i längden!

Skriv gärna vad ni tycker om förslaget!

På vilket sätt är det en förbättring? Gör att Unives Content ser mycket bättre och unikare ut! Folk kommer vilja spela på unive då alla inte har samma kläder samt lite kläder!

Länkar och annat material som visar förslaget:

Du är väl den enda streamern som är streamer för unive som har Ped om jag minns rätt 👀

Mods+ får halva priset på vissa saker, såsom import fordon
endå streamers får subs subsen kör oftast på unive liksom om du förstår hur jag menar streamersarna får sin fökjar bas av unive och dom som kollar är oftast från unive och dom subbar på dom de duger gottt och väl tycker jag

A men tänk även hur många spelare de kommer in tack vare drobz lexty machu o massa ler streamers de tittar på deras streams och börjar rpa här de va så med mog tittade på dorbz hela tiden och blev skit intreserad av unive tack vare han och lexty och sen att denna server är bra också tror inte han gör det för sin egna fördel utan för att folk bryr sig så mycket om kläder för rpns skull
visst men dom får sin betalning genom subs tycker jag då dom får använda unive comunity och då får dom följare där och följare= sammarbeten=pengar så man kan säga att unive redan betalar dom

endå streamers får subs subsen kör oftast på unive liksom om du förstår hur jag menar streamersarna får sin fökjar bas av unive och dom som kollar är oftast från unive och dom subbar på dom de duger gottt och väl tycker jag
Dom promotar ju servern gratis, jobbar hårt för att hålla deras kanaler levande. Dom börjar som extremt små streamers men sedan jobbar dom upp sig. Efter att dom fått ett visst antal följare/subs så får dom Streamer rollen i Unives Discord. Dom väljer ju själva att streama för att både promota men även tjäna ihop en slant. Samma sak med moderatorer, efter att dom blivit mods så får dom 50% rabatt på import fordon pga att dom dedikerat extremt mycket tid för detta. Servern kan kanske då visa sin uppskattning till streamerserna genom att ge dom ped kläder gratis. Finns flera streamers på Unive men inte alla är stora och får subs. Vissa får många tittare men inte subs eller pengar. Detta förslaget är bra och det är därför folk har valt att +reppa de.

Håller fullständigt med Drobz om detta och därför tycker jag att det borde implementeras

Mvh

Lucifer
Fd Mod

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka