Nekad Drobban | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drobban

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jonathan

Vad är ditt discord namn? thanezyofficial

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Farah blev uppväxt i ett fattigt område i Unive city. Hans mamma försökte allt för att försörja sina barn. Det kom en period där det var extra tufft
och Abdis mamma kunde varken betala mat eller hyran. Abdi hade en bror som bodde med familjen han var 16 och hette Ahmed. Abdi och Ahmed var ute och handla åt deras mamma och då kommer det
ett gäng med kriminella som sköt Ahmed i magen 6 gånger. Abdi blev rädd och sprang hem till sin mamma. 2 år efter Ahmed blev skuten så började Abdi med att råna folk.
Han gjorde det för att få pengar till sin mamma. En gång så råkade han råna en civil polis och blev skickad till socialen, där fick han en ny rik familj som han tyckte var jobbigt.
Han ville komma tillbaks till sin mamma men varje gång han flydde så fick han flytta igen. Abdi fick flytta 8 gånger genom socialen. han rymde och kom undan med det hos en familj som hade 3 andra barn.
Han bodde på gatorna i 2 år, sen började han med kriminaliteten igen och blev spring pojke. Han började råna folk och tjänade väldigt mycket på det och gör det än idag. Abdi Farah är född 2002-03-04. Abdi blir väldigt lätt arg och irriterad, abdi gillar att köra bil, krim och lyssna på musik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska sköta mig och spela seriös på servern och jag vill också hjälpa er med att rapportera folk som missköter sig. Jag vill också rapportera glitches och bugs sån att servern vara så bäst som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag inte bara RPar för att jag ska ha Roligt utan för att andra också ska ha Roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag! (VDM när man använder fordon som ett vapen) (RDM när man dödar utan nån anledning) (NLR vis man dör så ska man inte komma ihåg nått från före)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat roleplay i över 2 år!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ska sköta mig och spela seriös på servern!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka