Accepterad Drobban | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drobban

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jonathan

Vad är ditt discord namn? thanezyofficial

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Sayd Farah född 03/04/2002 är 22 år gammal. Han växte upp lite utanför unive staden i ett fattigt område, Sayds familj hadde det dårligt med pengar dom bodde i ett farligt miljö där dom flesta i hans ålder jobbade kriminellt. En dag så blev hans bror Abdu dödad han var bara 15år Sayd reagerade på det lite annorlunda han blev väldigt ledsen såklart men blev mer arg på dom här som hadde gjort detta! Sayd valde att gå med sina polare och jobba kriminellt med dom, han börja först att vara springpojke och senare börja han med råna folk, en dag så råka han råna en civil polis och han blev sickad i fängelse. Några år senare när han blev frisläppt så hadde han inga platser att gå, han valde inte att gå hem men han ville fortsätta med krim, han gick med ett gäng och fick veta att doms fiender var dom som döda hans bror Abdu! Sayd blev väldigt irriterad och arg han valde att gå i krig med sitt gäng, en dag så var dom i skottlossning med sina fiender Sayd och gänget lyckas vinna skottlossningen och han gjorde äntligen det han alltid ville göra han fick hämnd på dom som döda han bror! Sayd valde att fortsätta med kriminellt efter allt som hadde hänt honom. Sayd gillar Musik, krim och bilar. han blir lätt irriterad men han är också en väldig trevlig grabb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös rp, hjälpa andra och sköta mig kommer också rappotera in till staffs om någon gör fel!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? betyder att jag inte bara RPar för att jag ska ha Roligt utan för att andra också ska ha Roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag! (VDM när man använder fordon som ett vapen) (RDM när man dödar utan nån anledning) (NLR vis man dör så ska man inte komma ihåg nått från före)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat roleplay i över 2 år!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ska sköta mig och spela seriöst på servern!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka