Accepterad Drobban | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drobban

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160518257/

Ditt Hex-ID: 1100001478a6671

Vad är din discord tagg? drobban

Vem var det som bannade dig? ANTON

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-03-07 213309.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde snabbt på en offroad väg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare skulle köra från ikea till stan då tog vi en liten omväg som är en offroad väg då blev bilen jätte konstig och man sladda ba ur vägen jag tänkte inte på att rpa med (/me) jag sa ba aj ig och sen körde jag iväg utan att rpa helt på skador!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag tycker att denna ban var lite rättvis och jag tänkte inte på att jag skulle rpa med /me och grejer jag ber om hämst ursäkt för detta det kommer alldrig hända igjen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft några bans från 2023 och 2022 som tex. fear rp. pwg2 , och lall men alla dom har jag verkligen lärt mig av och detta är min första ban i 2024

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle isåfall hälst köra motorvägen och då jag valde att köra offroad då skulle jag köra långsamt och va försiktig med körningen och rpa 100% på skador

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja! detta kommer som sagt alldrig hända igen och det var en rättvis ban som jag kommer lära av!"

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka