Nekad Drobban | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drobban

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160518257/

Ditt Hex-ID: 1100001478a6671

Vad är din discord tagg? drobban

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-10-05 162903.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? varför? jag gjorde nåt jävligt fel (montage ink idiot psycho)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att mina polare blev bannad så jag ladde upp skottmontage på oss alla och sen blev jag bannad för det. Jag har verkligen lärt mig av detta det var jätte dumt av mig och bara idiotisk att göra jag ångrar mig så mycket jag har verkligen lärt mig jag svär!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, den var ej felaktig men vafan jag tycker jag förtjänar en till sjans för att jag vill visa er att jag har lärt mig av denna ban! och jag vet att det är svårt att få er att tro på mig men jag har verkligen lärt mig på riktigt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3/15 är felaktiga resten av mina bans har jag lärt mig av och alla bans jag har fått har jag inte gjort om för att jag lär mig av mina bans och jag komemr alldrig göra detta igen !!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle alldrig lägga upp skottmontage och jag skulle tänkt rätt och att jag fortfarande forstätta bara för att mina polare blev bannad så behöver jag inte göra fel som dom gjorde!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tro mig asså tro mig jag har verkligen lärt av denna ban!! jag kommer inte göra detta igen eller nåt liknade jag kommer alldrig göra nåt fel mer jag svär!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart:)

jag har verkligen lärt mig! jag glömde att säga jag tog bort skott montagerna för länge sen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka