Nekad DrNormaly | Ansökan till Servervakt [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DrNormaly

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? leo

Vad heter du på discord? DrNormaly#0180

Ange ditt födelsedatum 10 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagarna så brukar jag vara inne från 14:00 till typ 21:00 och på helgerna brukar jag vara inne från typ 08:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 dag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte lägga in den men jag har blivit bannad 5 ggr för 1.powergaming,2. RDM, 3.ooc ig, 4.lall slåss på allmän plats och 5.suntförnuft

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift att hålla servern till en bra rp server men också rpa som vanligt men om man ser en person s0m gör fel så kan jag kicka dom eller om dom dödar nån och det är typ på piren så kan jag kicka eller banna dom beroende på hur grovt det är. Men också för att staffs inte är överallt och då underlättar det för dom om folk som är server vakt också kan hjälpa till

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli Servervakt då ja vill underlätta för staffs i Allmänheten och få bort folket som ej kan bete sig, jag vill inte att dessa “Lallare” skall komma in i våran Rp och är där för att förstöra, Jag vill se det Tomt med Lallare då det är så fruktansvärt med folk som ej kan bete sig och tycker det är roligt att förstöra för andra, vi servervakter skall underlätta för staffs att behöva komma till allmänheten o Istället ägna sig tid till specande av scenarion
Jag kommer även se till att jag gör rätt saker T.ex Ifall det är en död Person som vill ha Res så kommer jag vill ha en anledning/Orsak Ifall jag anser anledningen/Orsak inget jag kommer ta hand om så är det inget jag kommer ta hand om, Jag kommer ej ressa “Hela” Tiden utan jag kommer ta de jag Anser som en Res Orsak T.ex Ifall person har dött av Mat brist anser ja ej det som en bra Anledning, ifall person dött av bill oLycka eller På körd och personen som körde över stannade när Hen vart på körd så kommer jag ej ressa då det är Rp!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kurrption/Abuse kan innebära mycket men vad jag anser är i dessa områden är, Har id peak på underscenarion, Dv Kompis bilar för att skämta, Ressa sig när man har dött av Rp Anledning, Detta är en del av vad det är förnågot

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka