Accepterad DrM_LeX | Ban överklagan [Trippy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DrM_LeX

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Användarnamn: DrM_LeX

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199032116916/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: LeX 11:42

Vad är din discord tagg? LeX#4311

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in ? avstängd för looting in greenzone

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lootade någon i greenzone så jag fattar varför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev bannad för att jag loota någon i greenzone some en idot mår ej bra i huvudet jag gjorde ett stort fel och det han jag erkänna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det vart det inte jag blev bannad för en andledning

Hur många tidigare avstängningar har du? jag har blivit bannad innan typ ksk 9 gånger

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rdm slås i greenzone och greenzone abouse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tror inte jag hade inte kunnat göra något annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag kommer aldrig göra så igen lovar

Har du läst våra regler? ja jag har läst dom.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka