Accepterad DrM_LeX | Ban överklagan (Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DrM_LeX

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Användarnamn: DrM_LeX

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077951322/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: LeX 5.34

Vad är din discord tagg? oompa loompa#4311

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står att du har blivit avstängd för skjutit npcs

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gick runt klockan 5:00 på morgonen hade inte något att göra så jag döda en npc jag vet att det är inget att något att skulla på men jag va tröt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick runt i och va ganska tröt och jag såg en npc som störde mej så jag skjut han och sen så blev jag bannad med finns inte så mycket att skriva för att det va bara en npc

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej han gjorde rätt för att jag dödade en ncp och mod såg vad jag gjorde så nej det tycket jag inte

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad samma dag får rdm men den va en fel aktiv ban mod trodde jag körde i en person men det gjorde jag inte och jag hade video på allt jag blev bannad innan också för rdm för en mod trodde att jag körde på en mod men det gjorde jag inte heller

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag men jag va för tröt mmmm

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka