Accepterad DrM_LeX | Ban överklagan [Musti]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DrM_LeX

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Användarnamn: DrM_LeX

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077951322/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: oompa loompa 1:47

Vad är din discord tagg? oompa loompa#4311

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för att slåss i gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gick till bilfirman och fråga ett barn om han vill komma till min bil jag har godis där och så börja hans pappa och han slå mej och döda mej så jag sprang ifrån för att jag hade gun på mej och ville ej dö

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick till bil firman och gick runt där så såg jag ett barn och gick fram till barnet och sa till han om du kommer till min bil så får du godis jag sa det till han typ 2-3 så kommer hans pappa back om mej och börja så mej så jag börja springa och han följde efter mej och döda mej pappan och sånen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det va det jag fatta inte vad jag gjorde när dom döda mej i greenzone???

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för att en staff trodde att jag körde på han men en cross men jag hade ingen cross ägde inte ens en bil då och en annan gång så blev jag bannad för att staff trodde jag körde på en persson men det va ingen framför mej den då visa jag video till staff dom unbanna mej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingenting gjorde inget lamo???

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka