Accepterad DrM_LeX | Ban överklagan (airo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DrM_LeX

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Användarnamn: DrM_LeX

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077951322/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ommpa loompa : 8:12

Vad är din discord tagg? oompa loompa#4311

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? blev bannad för trolling

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag spela music i en fest mitt spel fös och efter det så och jag in och spela music och sen så blev jag bannad med en gång istället att ge mej en varning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in i cluben bahamas något sånt och det va ingen music i typ 10 min så jag gick upp som dc och alla diga musicen och efter ett tag så frös mitt spel så jag kom in igen och spela igen och efter det så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså lite efter som jag vill ha en varning före jag blir bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rdm greenzone abouse och fel rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag att inte gå och spela music

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka