Nekad Drj | Medlem ansökning [Nilsis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Drj

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197996204011/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? drj#0499

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 1995

Berätta om din karaktär. Jack "The Doctor" Dicaprionardo 35 år gammal, bra tålamod och älskar att jobba. Mannen känd som "Doktorn" var en ökänd brottsling, fruktad av många för sin listiga och hänsynslösa taktik. Men bakom hans tuffa exteriör fanns en man som kämpade med schizofreni. Han hörde ofta röster och upplevde hallucinationer som grumlade hans omdöme och ledde honom in på en farlig väg. Trots sin psykiska sjukdom var "The Doctor" en skicklig tjuv och hjärna, och han använde sina talanger för att få bukt med rån och bedrägerier som fick hans fiender att skaka i sina stövlar. Men allt eftersom tiden gick förvärrades hans schizofreni och han började göra misstag. En dag, när han planerade ett särskilt omständligt rån, fann doktorn att han pratade med sig själv högt. Hans medbrottslingar tittade på honom med oro, men han borstade bort det, övertygad om att han bara tänkte högt. Tyvärr hade doktorns mentala tillstånd blivit för instabilt, och hans rån slutade i katastrof. Han greps av myndigheterna och dömdes till fängelse.
När han satt i sin cell kunde Doktorn inte låta bli att reflektera över de val han gjort. Hans schizofreni hade spelat en stor roll i hans kriminella livsstil, och han kunde inte undgå känslan av att han hade låtit sin sjukdom styra honom. Men det var aldrig för sent att vända sitt liv, och han lovade att få den hjälp han behövde och gottgöra sina tidigare misstag.

Målet med karaktären är att skaffa sig ett rykte och bli respekterad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har sett en del spela på Unive nu och det verkar vara jättekul, mycket mer seriösa spelare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös RP då jag älskar att leva mig in i en karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska role playa för att alla ska ha roligt och inte bara för egen vinning

Hur hittade du Unive? Via polare

Tillbaka