Nekad Drizze. | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drizze.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1086555082&token=KS8jDHJG

Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik Lundin

Vad är ditt discord namn? Drizze#1574

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fredrik Lundin hans uppväxt var ganska bra hans familj hade inte mycket pengar men dem gav Fredrik kärlek men tillslut hade inte familjen råd att ha kvar Fredrik så han fick flytta hem till en av hans kompisar men han åker och hälsar på hans föräldrar ibland och har ett bra liv. Fredrik har ett stort intresse av bilar och va med kompisar och idag är Fredrik 31år gammal.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för att jag tycker Unive är en väldigt bra server och jag lägger ned mycket tid till mitt RP spel för att den ska va så hög som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag lockas av Unive för den har så bra scripts och är en väldigt bra rp server samt en server med bra regler.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive igenom att min kompis spelade på Unive och så att denna servern är väldigt bra så tänkte jag att jag kunde testa den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli bra på att rp:a och att hitta lite nya kompisar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att börja jobba på Mekko.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka