Nekad drixy2305 | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

drixy2305

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jag kallas för drixy vill inte nämna min äkta namn.

Vad är ditt discord namn? drixy2305

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Drixy Gustavsson och jag är 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respektfull hjälpsam och kan få en människa att le.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hej jag heter Drixy Gustavsson jag planerar att bli en känd person men inte bara det men att hjälpa dem hemlösa att få mat och pengar så folk kan se vilken bra människa jag är och käna mycket pengar , jag gillar att hänga med mina vänner det vi gör att ibland hänga på och kanske festa ibland, men jag gillar också att hänga med mina förädrar det vi gör att köpa lite snacks och titta på en skön film tillsammans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att donera pengar till er server= unive roleplay det kommer att göra att serven får in bättre scripts och hjälpa serven och jag bidrar med en seriös och en bra rollspel RP .

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tx jag gör en bankrån och jag sitter lallar pratar i dc beter mig inte det är typ så att man lallar varije scenario man gör.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brytit mot VDM men det var för länge sen. jag råkade köra på och jag bannad men det var länge sen och jag har lärt att inte göra det om.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: man får inte köra på någon med ett fordon, RDM: man får inte döda någon utan ett anledning: sund förluft: logiska tankar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej hoppas jag får godkänt tack för mig.

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)
okej ja säger inte min äkta namn men jag heter enzo i verkligheten hoppas den inte är så ful men jag heter drixy i dc och jag kan heta peter gustavsson i fivem och jag kan ändra mitt namn i steam till peter går det bra nu?

okej ja säger inte min äkta namn men jag heter enzo i verkligheten hoppas den inte är så ful men jag heter drixy i dc och jag kan heta peter gustavsson i fivem och jag kan ändra mitt namn i steam till peter går det bra nu?
Du måste verifiera dig oxå

Nekad ansökan
Anledning: Ej besvarat meddelandet eller angett att du har verifierat dig.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka