Nekad drix7512 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

drix7512

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? 1.dr1x eller drix

Vem var det som bannade dig? ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: sasasasajhjhjh.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag gick över till wombat roleplay men tänkte inte lämna på et fult sätt änkte lämna dcn men det hann jag inte utan att bli bannad och bytte då för att jag tog en paus från fivem men e lite sugen på att roleplaya igen och få en ny start liksom och det kommer inte att hända igen men gjorde inget dåligt mot servern då utan att jag lämna men gjorde inget terrordåd eller npågotr sådant utan lämna på ett fredligt sätt och det var jag som gjorde ett dåligt beslut och jag har lärt mig av det misstaget ocjh det kommer inte att hända igen det kan jag lova och jag var inte en trogen medlem då på ujnive men kan loca att jag kommer att vara det nu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag joina en server som hette wombat vilket var det dummaste jasg gjort då jag hade i tanken att den serven skulle floppa men gjorde det ändp vilket var idiotiskt från min sida och det ångrar jag väldigt mycket o när jag joinat den när jag skulle lämn unive discord så vart jag bannad permanent även fast jag skulle lämna sjäv och inte på ett fult sätt men det blev som det blev och jag ångrar det men alla gör dumma beslut och har lärt mig av dem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var jag som gjorde fel då jag valde att lämna servern och det kanske man ångrar men men gjort e gjort och hade uppskattats med en unban men det är erat val och det är förta gpången jag lämna unive och e lite sugen på att komma tillbaka o rleplaya lämnade på ett snällt sätt gjode inget terrordåd eller npgot sådant utan bara lömna servern dåp jag int vill förstöra fö er
och jag gjorde ett dumt val ochj kommer intye att göra ett sådant dumt val igen utan kommker att vara en trogen medlem på unive det kan jag lova och kommer inte att byta och bidra med bra rollspel skulle aldrig att ha joinat wombat utan skulle fortsatt på unive och kommer lova er att jag inte kommer göra samma misstag igen det kan ag lova till 100 procent det var det dummaste beslutet jag gjort och skulle inte ha följt me den gruppen som gick över då jag hjade i tanken att wombat skulle bli en flopp precis som ni sa men jag lyussnade på dem och inte er vilket vart dumt av mig tikll 100 procent och har tagit lärdom och det kommert intye att hända igen det kan jag lova.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ko0mmer inte ihåg av dem bansen men jag tar lärdom av mina bans det kan jag lova

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte lämna unive och stannat och roleplayat på unive istället för att lämna til lwombat roleplay men gjort är gjort och det kommer inte att hända igen visade ingen lojalitet til unive då men gjort är gjort alla gör umma beslut liksom men hade varigt roligt med en andra chans
sedan att bevisa att jag ska vara en trogen medlem tiull unive vilket jag inte var då men kommer att vara nu ch jag ber om ursäkt och jag gjorde ett dåligt beslut men det kommer intye att hända igen det kan ajg lova. utan skull stannat på unive och bevisat att jag var en trogen medlem och haft rolig på unive men det gjorde jag inte och det ångrar jag men har tagit lärdom till 100 procent det kan jag lovca och vill gärna komma tillbaks och skulle aldrig ha följt med den gruppen som gick över då det var det dummaste jag kunde gjort utan jag skulle satannat på unive då det är den serrver som är sstörst och roliga och som håller flest roliga minnen men jag gjorde ett dumt val och jag fick konsekvenser för det och jag har tagit löärdom av dom under tiden ja har varit bannad nu och kommer aldrig att göra om det igen det kan jag lova.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte lämna unive roleplay och att faktiskt ge den en chans o hoppas man får en andra chans och det ska inte hända igen och det kan man ju alltid bevisa att man inte lämnar igen utan att man då fktiskt stannar kvar och ha roligt på unive och at unive är den servern i sverige som är roligast och bäst och att inte göra dummna beslut utan att faktiskt tänka efter då unive är den server som är bäst i sverige och har en nbra spelarbas med bra rp och det kommer inte att hända igen att jag byter det kan jag lova och jag kommer att bevisa att jag är en lojal spelare till unive om jag får en andra chans men förstår om ni inte vill ge mig en andra chans just nu men hade varigt roligt att komma tillbaka och bevisa att man tagit lärdom men jag förstår er om ni inte vill ha tillbaks mig just nu och det respekterar jag.och kommer aldrig att lämna unive och det var det dummaste jag gjort då jag ändån hade i tanken att wombat skulle bli en flopp men jag följde med den gruppen som gick över och det ångrar jag och det var ett väldigt dumt beslut och det kommer inte att hända igen det kan jag lova och jag kommer att bevisa att jag tagit lärdom av min ban och kommer att bevisa att jag är en trogen medlem på unive och dels en aktiv medlem oh ber åter igen om ursäkt för det dumma val jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka