Nekad driveby77 | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

driveby77

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jino

Vad är ditt discord namn? Jino5471

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2024

Berätta om din karaktär. Namn: Driver

Ålder: 28 år

Bakgrund: Driver växte upp i förorterna till Los Santos med en kärleksfull familj som värderade skämt och humor högt. Han spenderade sina tonår med att underhålla vännerna med sina roliga upptåg och busigheter. Trots att han alltid hade en lekfull attityd, tog han också sin skolgång på allvar och lyckades få bra betyg.

Personlighet: Driver är känd för sitt bubblande humör och sitt ständiga leende. Han är den personen som kan få alla runt omkring sig att skratta, oavsett situation. Hans humoristiska inställning gör honom till en positiv kraft i alla sammanhang, och han är alltid redo att hjälpa till när någon behöver muntras upp.

Mål och ambitioner: Trots sin lekfullhet har Driver ett seriöst mål i livet - att sprida glädje och skratt till så många människor som möjligt. Han drömmer om att bli en känd polis i stan och arbetar hårt för att förverkliga sin dröm, samtidigt som han ser till att ha roligt längs vägen.

Styrkor och färdigheter: Driver är skicklig på att improvisera och hitta på roliga skämt och historier på plats. Han är också en duktig lyssnare och har förmågan att anpassa sitt skämtande efter sin publik för att maximera skrattet. Utöver det är han också en ansvarsfull individ som tar hand om sina vänner och ser till att alla har det bra.

Svagheter: Ibland kan Drivers konstanta behov av att skämta och underhålla andra få honom att inte ta vissa situationer på allvar, vilket ibland kan leda till missförstånd eller problem. Han kan också vara lite för impulsiv och ta risker utan att riktigt tänka igenom konsekvenserna.

Sammanfattningsvis är Driver en rolig och skötsam karaktär som alltid sprider glädje och skratt vart han än går. Hans mål är att få världen att le och han är fast besluten att göra det på sitt eget unika sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Driver är en karaktär som är skapad för att lägga till en extra dimension av underhållning och dynamik till serverns rollspel (RP). Med sin komiska talang och förmåga att få andra att skratta, kan Driver bidra till en lättsam och rolig atmosfär i olika RP-situationer.

Genom sina humoristiska kommentarer och skämt kan han hjälpa till att lätta upp stämningen i spända situationer eller ge en extra krydda till vardagliga interaktioner mellan spelare. Han är alltid redo att delta i olika RP-scenarier och kommer att anpassa sitt agerande efter situationen för att maximera underhållningsvärdet för alla involverade.

Driver är också en karaktär som är bra på att skapa band med andra spelare och bygga upp relationer inom servergemenskapen. Genom att vara en vänlig och hjälpsam närvaro kan han bidra till att stärka sammanhållningen bland spelarna och skapa en positiv spelupplevelse för alla.

Dessutom är Driver öppen för att delta i olika RP-evenemang och aktiviteter som arrangeras av servern. Han är villig att ta på sig olika roller och utmaningar för att göra RP-upplevelsen så engagerande och minnesvärd som möjligt för alla inblandade.

Sammanfattningsvis kan Driver bidra till serverns RP genom att skapa en rolig och underhållande atmosfär, bygga relationer med andra spelare och delta aktivt i olika RP-evenemang och aktiviteter. Han är redo att sprida glädje och skratt över hela servern och ser fram emot att vara en del av gemenskapen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som spelare är beredd att agera och fatta beslut som gynnar den andra spelaren eller gruppen av spelare, även om det kanske inte är det mest fördelaktiga för din egen karaktär eller dina egna mål. Det handlar om att vara flexibel och öppen för att skapa en dynamisk och spännande berättelse tillsammans med andra spelare, även om det innebär att offra eller ändra riktning på din egen karaktärs handlingar.

Genom att spela för motpartens vinst visar du respekt för andra spelare och deras karaktärers mål och ambitioner. Det kan också leda till mer intressanta och nyanserade RP-interaktioner, där konflikter och samarbete kan vävas samman på ett mer realistiskt och engagerande sätt.

Att vara beredd att spela för motpartens vinst kräver en öppenhet och förståelse för att alla spelare har olika perspektiv och mål. Genom att visa empati och flexibilitet kan du bidra till en mer positiv och givande RP-upplevelse för alla inblandade.

Sammanfattningsvis innebär det att spela för motpartens vinst i ett scenario att vara beredd att anpassa dina handlingar och beslut för att främja andra spelares mål och skapa en mer intressant och nyanserad berättelse i RP. Det handlar om att visa respekt, empati och flexibilitet gentemot andra spelare och deras karaktärer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. Här är några exempel på regler från servern: Bidragande: Alla medlemmar uppmanas att bidra till servern och communityt genom att dela med sig av sina kunskaper och idéer för att förbättra upplevelsen för alla. Respekt: Det förväntas att alla medlemmar visar respekt mot varandra. Det inkluderar att undvika kränkande eller nedvärderande kommentarer och att hantera konflikter på ett konstruktivt sätt. Kriminalitet: Användning av servern för kriminella aktiviteter som strider mot lagen är förbjudet. Detta inkluderar att inte använda servern för att tjäna pengar på olagliga sätt eller genom att sälja spelobjekt för riktiga pengar. RP-regler för kriminella: För kriminella karaktärer finns specifika regler som styr deras beteende och interaktioner. Det inkluderar att vara diskret i sina kriminella aktiviteter, att undvika onödig konfrontation med polisen och att följa reglerna för scenarion som personrån eller gängkrig. Ansvar gentemot personalen: Medlemmar förväntas visa respekt gentemot serverns personal och samarbeta med dem för att lösa eventuella konflikter eller problem på ett respektfullt sätt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Inom rollspel (RP) kan erfarenhet variera från spelare till spelare. Även om jag personligen inte har deltagit i rollspel på den här specifika servern eller inom FiveM GTA, så har jag en god förståelse för konceptet och de grundläggande principerna för rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Absolut! Jag skulle gärna dela med mig av lite mer om mig själv och varför jag tror att jag skulle vara en bra tillgång för servern. Jag har ett starkt intresse för rollspel och har spenderat mycket tid på att lära mig om olika spelregler och RP-principer. Även om jag inte har direkt erfarenhet av RP på denna server, är jag entusiastisk och vill lära mig mer för att kunna bidra på bästa sätt. Jag är flexibel och anpassningsbar, och jag tror att jag skulle kunna anpassa mig väl till olika RP-situationer och bidra till att skapa spännande och engagerande berättelser. Jag har också en kreativ ådra och är alltid redo att bidra med nya idéer för att göra RP-upplevelsen mer intressant och rolig för alla. När det gäller att hjälpa andra är jag tillgänglig och redo att stödja gemenskapen när det behövs. Oavsett om det handlar om att svara på frågor, lösa problem eller erbjuda support, kan du lita på mig att vara där för att hjälpa till på bästa sätt. Sammanfattningsvis tror jag att min passion för rollspel, min flexibilitet och min vilja att lära mig och växa skulle göra mig till en värdefull tillgång för servern. Jag ser verkligen fram emot möjligheten att få vara en del av gemenskapen och bidra till dess framgång på alla sätt jag kan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka