Accepterad dripper | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dripper

Icke Medlem
Meddelanden
191
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Ange ditt födelsedatum 27 April 2005

Vad heter du på discord? dripper#8867

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan ca 16:00-23:00 ish beroende på dag vissa dagar o vissa dagar senare

Hur länge har du spelat på Unive? spelat på unive 6månader+

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Mest för att underlätta för staffs. Det jag menar med det är att tex åka runt o dva varenda bil på kartan eller lite ohållbart för en staff och då skulle jag underlätta med att då dva bilar som står mitt på vägen. Sen så har vi dom älskade lallarna jag skulle skicka långt som fan om dom höll på att göra regelbrott. Självklart hade jag haft klipp på dom bansen som skulle behöva förlängas.
Samt hade jag då "haft koll" på dom som är runt mig när jag rpar alltså då att ingen pratar ooc eller liknande.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt då jag gillar att hjälpa servern samt då vill ha så bra rp som möjligt vilket jag kan hjälpa till att skapa ifall jag kan kicka / banna folk som då bryter mot reglerna. Jag har då varit support för att jag gillar att hjälpa servern men la för lite tid på det då jag kände att det inte var nått som passade mig. Jag vill då bli sv så jag kan hjälpa till nästan lika mycket som innan fast jag kan lägga min tid på rp.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Mest på grund av att jag kicka / banna dom personerna som gör regelbrott och då dva diverse fordon för att också minska lagg.
Jag skulle öka rpn på servern då dom som inte kan rpa skulle jag banna så alla kan ha en trevlig stund på servern speciellt för nya så det första dom ser inte är massa lallare och personer som förstör.

Varför ska just du bli servervakt? Mest för att hjälpa Communityt på olika sätt som då kunna minska lagg genom dv och kicka / banna folk som bryter mot reglerna. Alltså då att jag skulle göra så mycket jag kan för att öka rpn på servern.

Varför vill du bli servervakt? Samma där att kunna hjälpa till med servern på olika sätt samt då kunna fortsätta min rp. Jag har varit d innan och tyckte det passade mig då jag kunde hjälpa till vilket jag gillar samt då kunna fortsätta min rp.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har varit support och sv så har koll på alla kommandon hoppas jag, jag kan alla sv commands iallfall det vet jag till 100%

Är du whitelistad på serven? aa

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, kyvommer tyvärr inte ihåg allt men senaste äkta var en bug abuse ban där mitt spel lagga ut så jag inte såg en dörr och kunde därför gå igenom vilket jag blev bannad vilket jag förstår helt men det var väldigt längesen. Sen blev jag bannad för rdm vilket var en felaktig ban där jag blev unbannad direkt efter. Sen kommer jag tärr inte ihåg mer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope, endast unive

Tillbaka