Nekad Dripler | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dripler

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198055638016

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Dripster#3931

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en nykommen svensk medborgare och han söker ny vänner. Han är intreserad i journalism och bilar. min karaktär Muhammed Bali är född 1999-02-03. han har altid hat drömar om att kunna sälja bilar till andra eller bli mechanic.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag spelar mycket på det och tycker at det är roligt jag vill också skaffa nya vänner i servern. Jag kommer försöka att hjälpa nya personer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är roligt men så många folk och att dom är roliga att spela med. Staffen är också väldigt snälla och hjälper man får också roliga clips.

Hur hittade du Unive? Min vän visade mig det och nu är jag beroende av serven

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla det mer och kunna bli roligare med den. Sen skulle jag villa lära mig att vara en bra polis på serven om jag kan bli anstäld.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna hjälpa och bli server donater .

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nä bara unive den är den enda roliga.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka