Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199055146519
Vad är ditt namn i verkligheten? Magnus Kärnbring
Vad är ditt discord namn? Drip Cams#1383
Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär har tidigare varit criminel men nu är han inte det längre. Han är 29år och han fyller år den 26 Januari. Han är oftast glad och snäll. Men om någon är dum mot honom kan han bli väldigt arg. Han går ganska mycket på gym också. Hans Största inträsse är att gå på gym.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill gärna få jobb så att det blir roligare att köra på servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en svensk bra server.
Hur hittade du Unive? En kompis bärettade om den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt och att det ska vara som i värkligheten.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en bra spelare som har mycket saker. Och jag vill bli staff någon gång i framtiden.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag var det inann
Vad är ditt namn i verkligheten? Magnus Kärnbring
Vad är ditt discord namn? Drip Cams#1383
Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär har tidigare varit criminel men nu är han inte det längre. Han är 29år och han fyller år den 26 Januari. Han är oftast glad och snäll. Men om någon är dum mot honom kan han bli väldigt arg. Han går ganska mycket på gym också. Hans Största inträsse är att gå på gym.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill gärna få jobb så att det blir roligare att köra på servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en svensk bra server.
Hur hittade du Unive? En kompis bärettade om den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt och att det ska vara som i värkligheten.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en bra spelare som har mycket saker. Och jag vill bli staff någon gång i framtiden.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Jag var det inann