Nekad Drip Ape | Medlem ansökning [Miracle

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drip Ape

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? dripape

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Björn Bumbi 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, introvert och lung.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär hette förr Björn Larsson men bytte nydligen namn till Björn Bumbi. Han växte upp med sin bror Jon och våran pappa i Spanien, våran mamma dog när vi var små. Jag blev inblandad i kriminella kretas i tonåren när vi flyttade till Sverige. När Björn var 15 fick han sitt första vapen och ett uppdrag som var att döda en man. Efter detta åkte Björn in på ungomsfängelse, sedan när Björn var ute ur fängelset så flyttade han och började hänga med ett annat gäng och det är där Björn är nu. Björns framtids planer är att tjäna mycket pengar så han kan flytta tillbaka till Spanien och skaffa familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en unik och hög nivå av rp, där jag kommer att skapa olika scenarier som exempelvis rån och andra händelser.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid måste vinna ett senario för att det ska vara roligt, man spelar ju för att båda parterna ska ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har cloggat vilket jag ångrar och jag lärde mig att man absolut inte ska bryta mot reglerna då det kommer bara förstöra äns tid på unive som det hände mig att jag fick indraga roller.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sexuella trakasserier vilket innebär att det är nolltolerans mot tex våldtäkter eller att använda ord som hora. 12 timmars regeln vilket innebär att om man på något sätt dött utan att fått vård så måste man vänta 12 timmar innan man får spela på den karaktären.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervjun i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka