Accepterad drillo07 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

drillo07

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? tim andersson

Vad är ditt discord namn? DRILLO.07#1616

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. claus eriksson är född 1999 föddes i afrika med ett annat namn abdi rahman men blev adopterad av en svensk familj och bytte namn och efternamn han hade en bra uppväxt där hans föräldrar hade bra jobb men när han var ungefär 15 skulle hans föräldrar på en dejt och dom skulle köra bil till resturangen och dom hamnade i en bil olycka och mamman dog på plats men pappan hamnade i coma och dog några dagar efter olyckan och claus blev väldigt ledsen han var tvungen att flytta till ett fosterhem eftersom han var under 18 där bodde han några år tills han blev adopterad av sin farbror som också hade flyttat till svergie han bodde där och levde ett vanligt liv hade ett jobb, han har alltid haft ett intresse för bilar och sport och att bli rik har alltid varit hans dröm han e redo att göra vad som helst för att bli ekonomiskt oberonde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns rp genom att hjälpa andra genom min rp att utvecklas, till exempel skapa roliga scenarion eller bra rp generellt plus att jag kollar väldigt mycket fivem och vet hur man skapar bra scenarios

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska låta andra också få vinna och känna att dom får ut av sceanriot också inte bara jag. Det ska ge ett rp som kan fortsätta ett bra tag och att man spelar ut det och att alla känner att de är delaktiga.

Hur hittade du Unive? min storebror och kompisar och youtubers/streamers

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka