Nekad Driftking | Medlem ansökning (RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Driftking

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199443540162/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Driftking#1204

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Milo Johansson, En 23 årig nykomling i stan. Kreativ, rolig och sugen efter äventyr! Efter bara bott i staden i en dag känner han sig vält välkommen till staden och vill testa saker som bara "accepterade" kan. Han har en klädstil som dagens tonåringar. Volvo 740 som bil och vänner som stödjer. Men som liten hade Milo det svårt.... Han var alltid den som fick bli retad av de andra. Men inget av detta vill Milo bli påmind av. Därför flytande han iväg till en helt ny stad, Unive! Han vaskar guld för att få ett levebröd och hänger med polare för att ha roligt. Milo har även erfarenheter av att köra bil och motorcykel. Nu väntar han bara på ett godkännande!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag har alltid sätt unive som en bra rp server med tanke på spelar basen och alla trevliga staffs. Unive är en seriös server bland dem som har rpat där länge vilket jag tycker är kul. Jag har många polare som spelar där. Jag gillar också att ha en social rp vilket är enkelt på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mer scenarion och roligare scenarion. Jag kommer bidra med social rp med tanke på att det är otroligt kul .med det,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna i ett scenario utan att man ska ha kul och låta alla andra ha kul Tycker jag.

Hur hittade du Unive? Genom social medier

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka