Accepterad Dribbelslok | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dribbelslok

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Dribbelslok

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198202262036/home/

Vad är din discord tagg? Morran#1873

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? VDM

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
Jag förstod inte att det räknades som VDM när jag hade en rollspelsmässig anledning till att köra över. Men som en admin skrev till mig på discord så förloras poängen med att skaffa vapen om man använder bilar som vapen i små scenarion och jag förstår det resonemanget. Känns segt att få en permanent ban när jag inte var medveten om vad jag gjorde fel, men skulle min ban bli appealad så kommer det inte hända igen.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade antingen kunnat skaffat ett vapen innan jag mötte personen den andra gången eller så hade jag kunnat skita i att leta upp honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag förstår nu VDM-regeln i scenarion och hur den används och mer om sammanhang där det är aktuellt.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Vad var anledningen att köra över honom? Som jag skrev till dig tidigare, tycker du att jag gjort fel som bannade dig och att jag är korrupt så bör du nog göra en staff anmälan på mig :)

MVH Pontus

Godkänd! Ser att du förstått regeln och visar upp att du verkligen vill spela igen!

MVH Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka