Nekad drian lena | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

drian lena

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198093760231/

Vad är ditt namn i verkligheten? drian

Vad är ditt discord namn? draggeboy#9125

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Dragan Slavic är 28 som hade en grov uppväxt hamnade med fel folkmassor som hamnade i fängelse i ett år för småstöld. Detta var en stor besvikelse för hans familj som hade en lång historia av att vara i brottsbekämpning eller andra offentliga säkerhetsofficersjobb. Dragan gav ett löfte när han lyckades komma ut skulle han bedriva en karriär inom brottsbekämpning för att göra sin familj stolt och försöka kompensera för sitt kriminella förflutna. Han släpps idag med en ny syn på livet och vill hjälpa sitt samhälle att inte ta bort det. Vi får se vad han gör med sin nya chans till livet och se vad han gör med det kommer han att återvända till sina gamla kriminella vägar eller kommer han att sträva högt och uppfylla sitt löfte till sin farbror och hans familj.

Varför ska just du bli whitelistad? jag har kört roleplay väldigt länge. Jag började på arma life väldigt tidigt sen rörde jag mig mot gta five m. Har alltid älskat att leva ett annat liv i en annan värld. Har hållit på väldigt länge med skådespeleri och tycker verkligen jag förtjänar det för kommer verkligen lägga ner allt för göra varenda rp situation till den bästa.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? har alltid spelat mycket på en väldigt populär server som heter subversion rp som är amerikansk. har letat efter en svensk server väldigt länge och tycker eran verkar väldigt bra. flera av mina vänner har tipsat om den så vill verkligen bevisa att jag är värd det.

Hur hittade du Unive? genom mina vänner från jobb. snacka väldigt bra om servern och blev väldigt intresserad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att hitta min väg i servern om den så är kriminell eller laglig det får vi hur det utspelar sig. har djupt intresse för skådespel. tänker mig i varje situation som verklighet. mitt mål är endast och hitta min väg och försöka ge så mycket jag kan till servern och samhället.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på servern Subversion RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka