Inaktuell Dremy9403 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dremy9403

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? Dremy#9403

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag personligen är väldigt aktiv och fick länge sitta i vänta på medlems intervju, jag ser folk där nästan hela tiden som bara vill få sin chans och får vänta länge på att bli medlem.

Jag vill vara ett stöd för staffsen samtidgit en del utav staff teameat om man säger så. Vill även också hjälpa servern genom att ta medlems intervjuer med folk och välkommna de till unive som sagt.

Har tänkt på att bli medlems ansvarig eftersom att jag har erfarenheter som staff, väldigt aktiv och ser ofta många sitta och vänta på sina intervjuer så därför vill jag bli medlems ansvarig.
Dessutom har alla medlems ansvariga inte tid att ta de ibland och det kan leda till att de blir nekade för att de ej hinner ta sin intervju.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För som sagt jag har erfarenheter och vill vara ett stöd och välkommna in nya religösa medlemmar.

Jag personligen tycker det är roligt på unive och trivs bra här och känner att jag kanske borde satsa på medlems ansvarig eftersom att jag 'r kunnig.

Men som jag sa innan jag vill hjälpa servern då jag är väldigt aktiv ser ofta många bli nekade för att de inte hinner ta sinna intervjuer men jag är väldigt aktiv och kan nästan ta intervjuer när som.

Men om ni läser på fråga #1 så beskriver jag också mycket där.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Trevligt så att de inte tänker eller får en inblick om att staffsen kanske inte är så trevliga för jag har blivit bemöt dåligt och vissa staffs och man vill inte direkt bli det.

Kortfattat ska man låta de prata till punkt och vara trevlig såklart.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Bemöta de trevligt skicka ut att du tar intervjuer ofta för då kan folk få sin uppfattning om att servern är väldigt aktiv och många medlemmar men tror faktiskt att många gillar unive eftersom att det brukar vara som max 400 pers inne per dag.

Men som medlems-ansvarig bemöta folk på ett bra sätt och vara trevlig.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Röst efter karaktär, trogna och kunniga medlemar inom rp, det är typ det så länge man kan grunden inom rp och de har tillgång till en voice changer eller kan göra sin röst bra så är det bra

så jag skulle mest säga tillgång till en voice changer,kunniga inom rp, kunna regler och vad som är rätt och fel.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ansvar över att medlemarna så ifall de kan rpa och kan bete sig, och som sagt ansvar i dc över vilka som ska bli medlem och inte.

Hur ser din aktivitetet ut? som jag sa förr är jag väldigt aktiv,tex nu skriver jag min ansökan och klockan är 4 på natten men är väldigt aktiv varje dag annars.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka