Nekad Drelox073#6885 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drelox073#6885

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simeon

Vad är ditt discord namn? Treski#1490

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rasmus Lindqvist, han är 26 redan som liten var han kriminell allt började med att han vid 10 års åldern kom på sina föräldrar med allt kriminellt dem höll på med och blev helt förstörd, han kände agg mot båda föräldrarna och dödade dem 2 veckor senare med 14 knivhugg i både hals och rygg. sedan vid 14 års åldern så började han göra små kriminalliteter såsom baxa ur butiker och misshandla, senare vid 15 års åldern testade han sin första drog, han blev då väldigt beroende och började ta mer och mer droger. Sedan hade han pengar knas och började därför sälja droger. När han blev 20 så fick han mycket problem med andra gäng och därför gick han med i torpederna, där fick han sin första pistol med 17 skott till för försvar. 1 vecka senare kom 2 personer upp med kniv till honom och hotade han han gick bak lite och tog upp sin pistol och riktade. Han skriker då "BACKA ELLER SÅ SKJUTER JAG" ena personen springer mot honom och Rasmus skjuter. Skottet går rätt i bröstet och personen avlidar senare på sjukhuset. Han börjar vänja sig vid att vara kriminell och rånar därför sin första butik han köper droger och ammo för pengarna och köper därefter en lägenhet.
Just nu är Rasmus 26 år och bor i staden Unive. Han har inte haft en pistol på ungefär 6 år men han försöker bli kriminell igen och bli med i ett gäng. Han är en snäll människa och har respekt för dem som har respekt för honom. Han är en snäll människa han är en snäll människa men han kan bli riktigt arg om någon är uppkäftig mot honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra crim rp och polis rp för att jag vill rpa som polis på serven

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda sidorna ska ha det lika roligt

Hur hittade du Unive? genom fivem list

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka