Accepterad DreeZe | Medlem ansökning [el champ] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DreeZe

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jasin

Vad är ditt discord namn? jasin2406

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: JJ Jonsson 2000 (25år)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, rolig, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: J växte upp i en tuff stadsdel där han tidigt lärde sig att överleva genom att stå upp för sig själv. Hans barndom var präglad av familjeproblem och en tuff skolgång, vilket ledde till att han hamnade i trubbel med lagens långa arm vid ett flertal tillfällen. Under tonåren var han en del av ett gäng och deltog i småbrott, men en svår händelse fick honom att omvärdera sitt liv. Efter att ha avtjänat en kortare tid i fängelse, bestämde han sig för att bryta med sitt gamla liv och göra något bättre av sin framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till bra och rolig rp, jag kommer vara väldigt social och bidra till roliga och proffisionella scenarion på servern, kan även bidra med en realistisk och ibland rå ton till RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du, som spelare, aktivt skapar en situation där din motspelare eller medspelare har möjlighet att vinna eller lyckas med sitt mål, även om det inte nödvändigtvis gynnar din egen karaktär direkt. Det handlar om att vara öppen för att samarbeta och bidra till en mer intressant och dynamisk berättelse genom att ge andra spelare möjlighet att utvecklas och nå sina mål, även om det innebär att du som spelare eller karaktär ibland måste förlora eller ge utrymme.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot sunt förnuft och jag har lärt mig mycket av de faktiskt, har inte kört på unive på ett tag men har blivit bättre på rp sen dess

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat logg är att man lämnar för att undvika ett scenario eller förlora sina grejer, rdm är att du dödar någon utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har runt 4000+ timmar på rp

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka