- Meddelanden
- 54
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Dreeys1/
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? Dreeys#6969
Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dreeys Andersson och bor i ett lyx hus som ligger bredvid stranden och hans föreldrar har nyligen dött osv han är själv i familjen och söker vänner gillar att parta och sprida kärlek.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För det blir bättre RP för att kunna söka jobb osv Jag kommer kunna bidra till mkt bra rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en bra server bra scriptad
Hur hittade du Unive? Min kompis sa till mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska bli bra scenarion som alla gillar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få ett bra rykte
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? Dreeys#6969
Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dreeys Andersson och bor i ett lyx hus som ligger bredvid stranden och hans föreldrar har nyligen dött osv han är själv i familjen och söker vänner gillar att parta och sprida kärlek.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För det blir bättre RP för att kunna söka jobb osv Jag kommer kunna bidra till mkt bra rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det är en bra server bra scriptad
Hur hittade du Unive? Min kompis sa till mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska bli bra scenarion som alla gillar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få ett bra rykte
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja