Nekad DreeLow | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DreeLow

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/GuldRusheen165

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad är ditt discord namn? Dree Low#4649

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Judovic och är 25 år gammal fyller 26 i år alltså 1996, Han kommer ursprungligen från Balkan alltså Makedonien/Serbisk han är ganska lätt arg men är ganska snäll mot dem som är snälla i utbyte . Han blev mobbad under sin skolgång i hans hemland för att hans föräldrar var narkotikamissbrukare och drack alkohol samt inte alltid var hemma när han behövde stöd och råd, så en dag bestämde Ahmed för att flytta till ett annat land och börja om livet på nytt så han flyttade till Sverige där han fick uppehållstillstånd och pluggade på årskurs 9 för att sen ta ingenjör utbildningen i gymnasiet. Han tog studenten och ville ändå fortsätta plugga för att nå sitt mål som ingenjör . Han kom in i Komvux och pluggade tills han tog examen för att sedan jobba som ingenjör. Han kommer ansöka till att jobba på något slags bolag inne i staden va för bolag har han inte bestämt ännu. Ahmeds temperament är ganska intensivt då han har grov ADHD, han har lätt för att skaffa nya vänner kunna umgås men har också ett bil intresse och praktiserat i en bilverkstad som heter MECA . Ahmed hoppas på att han kan får uppehållstillstånd inne i staden(Whitelist) och ser fram emot eran tid för att ha läst hans ansökning han tackar och bokar .

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer kunna bidra med förgyllda, men också framför allt professionella förhoppningsvärda bra scenarion och mogenhet av rp:ande .

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har kört på servern under 1-2 veckors tid och tyckt det varit bra rp:ande så därför vill jag ansöka om whitelist .

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade om eran server och sa att de är något jag kan testa !

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag kommer framsträva bra scenarion samt bra rollspel utifrån mitt perspektiv och min förmåga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top