Accepterad DreeDree | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DreeDree

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? bakis7013

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär har faktiskt samma namn som jag har, alltså heter han Jacob. Han har en relativt varierande personlighet och har en del utvecklings områden i sitt anmäla hyfs men är i grunden en empatisk person. Han kommer ifrån en lägenhet mitt i staden där han tryggt växte upp med sin mamma, pappa, syster och bror. Familjens relation i helhet var bra, det bråkade då och då men älskade varandra i grunden. Pappan som heter Lars jobbade vi den här tiden som biträdande chef på en krog, mamman jobbade faktisk som servitris på denna krogen så det var mycket med varandra både hemma och på Jobbet. På denna tiden så hade Jacob precis tagit studenten men han hade inte riktigt bestämt sig vad han ville göra. Men en dag så fick han ett samtal som skulle förnedra allt. Det var hans mamma som i grattade ton sa att pappan hade skadat sig illa, Jacob visste att mamman ofta kunde överreagera men detta samtalet gjorde så att det spreds kalla kårar igenom hela Jacobs kropp. Han tog sig till sjukhuset för att få beskedet att hans pappa hade avlidit i en bilkrock på väg hem från restaurangen. I flera månader så spred det sig en djup deprition över familjen: Och det är här Jacob kommer att flytta till Unive, och det som kommer hända nu inne i rollspelets värld kommer att vara fortsättningen på historien.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rpat sedan 2021 och är insatt i alla regler, jag vet hur man på ett roligt sätt framkallar ett scenario där båda parter oavsett och det är jobb relaterat eller Krim relaterat har kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag skrev precis så är detta det jag är bra på, men vad det innebär för mig helt enkelt är att man upp offrar för att få. Ser jag en chans att göra något som förverkligar scenariot men även ger motparten ett leende på läpparna så tar jag det. Sammanfattnings vis så skulle jag säga att detta betyder helt enkelt att rpa på ett sätt som både gör så att du och motparten har kul...

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yess

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, som jag sa så har jag rpat på både only-wl serverar men äåven på öppna serverar sedan 2021. Jag har full koll på hur man använder sig av funktioner på olika grundar för att framta ett roligare rpande. Och sedan så är jag även väldigt påläst när det kommer till reglerna.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Utöver att jag verkligen hoppas att jag kan komma in på serven och börja rpa så har jag inget mer relevant (:

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka