Nekad DreeDree | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DreeDree

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084760464/

Ditt Hex-ID: 110000143066d90

Vad är din discord tagg? bakis7013

Vem var det som bannade dig? Roziii

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen till att jag tror att Staff valde banna mig beror helt enkelt på att jag bröt mot en av servens viktigaste regler, av ren frustration i ett scenario när jag var nära på att dö så råkade jag säga "Svarting". Så att Rozii bannade mig var helt korrekt och jag har full förståelse för varför jag blev bannad och jag tar verkligen på mig mitt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var i ett scenario där jag var nära på att bli dödad, jag låg på marken och han som slog ner mig fortsatte stampa mig. Och av rena reflexer så råkade jag slänga ur mig det. Jag skäms otroligt mycket och skulle aldrig medvetet kalla någon för något rasistiskt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Somsagt så var det bara jag som gjorde fel, om jag skulle vara staff så skulle jag tagit exakt samma återfärder som Rozzi tog. Men somsagt så skulle jag verkligen aldrig utrycka mig rasistiskt medvetet och jag skämms även somsagt för att jag gjorde det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare. Men de flesta bannsen beror på min bror, vi spelar på samma IP adress så när han bli bannad bli jag bannad. Men en ban jag har tagit lärdom från är när jag blev bannad för vdm, detta var för flera år sedan när jag var helt ny till fivem och hade inte koll på reglerna. Men jag lärde mig inte bara att man inte fick köra på andra spelare men även varför.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det hade jag verkligen kunnat göra. Det jag hade kunnat göra är att helt enkelt använda mig av ord som inte kunde uppfattas rasistiska eller kränkande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket, inte bara att jag måste tänka på vad jag säger impulsivt, men även att jag inte menar det inte spelar någon roll när det kommer till hur staff uppfattar det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

@Yro Jag har nu tagit lite hjäp av en vän men även skrivit det mesta själv, det blev såklart inte lika mycket text men mer än detta kan jag inte skriva. Om det skulle behövas så kan jag även formulera mer muntligt då det är mycket lättare för min del (:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka