Nekad dree | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dree

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198994884315/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? dree#8333

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andrelow. Andrelow är 22 år och reste från staden Nätverket till Unive. Andrelows pappa lärde han att alltid hata poliser. Men Andrelow tyckte ej om de. Han tycker att alla poliser är inte dåliga. Men Andrelow pappa säger de för att hans brorsa mahmoudi blev misshandlad av poliserna, torterad också. Men Andrelow hatar en grej. Och det var att ett kriminellt gäng som heter narcos hade utrotat hela Andrelow familj och hela hans släkt träd. Så han vill gå med ett gäng och utrota hela dedär gänget så fort han får tag i de- Men han vet själv att de kmr ta tid. Andrelow bästavänner heter Kenzo, Kaliber och Abdi . Andrelow gillar äta mycket mat (hane fet) han gillar också att spela mycket fotboll och gillar att resa mycket utomlands. Andrelow är också ganska rik. Han har en Audi rs6a och en bugatti divo i garaget. Andrelow har också adhd. Med det menas är att han kan få damp närsomhelst. Bara minsta lilla kan han få damp och börja ta sönder saker. Även bilar. Det var allt om Andrelow!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill att alla ska känna sig trygga med att jag spelar med servern jag ska göra mitt allra bästa för att sprida glädje och kärlek i Unive.

Jag vill att alla ska ha kul och må bra utav att jag spelar i Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Denna server känner känner mig bara jätte trygg. Jag har funnits för den här servern i ett tag. Jag tycker att jag kan göra de här servern till en ny nivå som till exempel att jag ska vara kriminell efter jag vart whitelistad. Med kriminell menas är att jag ska vara med ett gäng och sälja mycket vapen/varor!

Hur hittade du Unive? Igenom Five m rekomendation.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul rp gå med gäng och ha ett bra rollspel.
Jag vill bli den kriminellaste i staden och narkotika boss i Unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ett hög rolplay, inte mycket lallare som på andra servers.
Jag vill utvecka min rp och vill lära känna andra på Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu spelar jag ganska mycket på heartless, men vill börja rp på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka