Accepterad Dreamzyj | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

el_champ1

Helper
Helper
Meddelanden
352
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? jtoxem

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Klas Andersson. Klas är 22 år gammal och under sina 22år i livet har han varit med om mycket. Klas har varit efterlyst sen han var 17år Kals har också haft en dålig och jobbig barndom där det involverat alkohol, droger och massa annat kriminellt. När Klas var 18 år så gick han in i fängelset och kom då ut efter 2år. Dessa 2år va otroligt jobbiga för Klas, Klas blev därmed efterlyst igen efter ett litet butiksrån och Klas kunde inte stanna i sin hemstad eftersom att han hade så dåligt ryckte och eftersom att folk är efter Klas. därmed flydde klas och några andra kriminella vänner till en annan stad (unive). Klas och hans vänner hade hört mycket om unive, och Klas tyckte att Unive kändes som en fin stad att lämna sitt gamla och starta nytt. Klas vill lämna hans gamla kriminella liv i den staden och på börja ett nytt kriminellt liv. Klas vill ha en stabilstart där han och hans polare tjänar pengar, därmed köpa vapen och bli kriminella och vid senare tillfällen skapa gäng. Klas förhoppningar på den nya staden han flyttat till är att få många olika kontakter och bygga upp ett gäng som blir oslagbart. Därmed vill klas bli rik och tjäna mycke pengar på t.ex. rån och förhandlingar med andra gäng osv. Klas har stora förhoppningar på Unive, för att Klas vill verkligen börja om med nytt folk och hitta vänner som vill gå samma väg som Klas. Eftersom att Klas känner några som flyttar till Unive så kommer han få en bra start, eller de hoppas Klas på, Klas vill inte stanna i sin hemstad för folk är efter Klas och de gör så att Klas inte är säker, Klas vill verkligen få ett nytt hem och nya vänner. Klas vill bara få känna sig trygg i en stad igen. Och därför flyr han till Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och realistisk rp och bra scenarion som utgår ifrån reglerna. jag kommer visa mycket social rp och försöka påverka dem andra i min omgivning att ta sin rp seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär om man till exempel blir rånad eller att något händer som man inte vill ska hända måste man fortsätta RPa även om det är till en nackdel för en själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Tex VDM - är att du tar ett fordon och till exempel kör in i folk helt utan anledning. Sen Suntförnuft -- att bara göra saker so är realistiska och inte tex oppa runt på hopp me bilar osv,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har kört på flera servarr men körde på unive i 1,5 år innan jag valde att sluta med rp

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har som sagt varit här tddigare och vill tillbaka nu föratt skapa fler minnen från denna server.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka