Accepterad Dreamzyj | Medlem ansöknin [Ni_zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

el_champ1

Helper
Helper
Meddelanden
352
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? _nocco_

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gabriel Milano, han har varit i Unive innan Som polis väldigt många gånger och har verkligen trivts, han är mycket väl omtyckt och många vet vem han är, han är 30 år gammal och kommer från italien, han har precis varit på semester och vill nu tillbaka till svenska vintern och hösten på unive och uppleva nya minnen som han gjorde för 2 år sedan. Han kommer att gå tillbaka till antingen polisen elelr Räddningstjänst där han till och med har varit chef. Om han går till polisen så kommer han försöka bli så hög rang som möjligt för att tjäna alla andra polisers respekt eftersom det är nått han har lärt sig inte är nåt man får gratis. Han kommer ha trevligt gå på lite klubbar vara med vänner och vara väldigt social.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och realistisk rp och bra scenarion som utgår ifrån reglerna. jag kommer visa mycket social rp och försöka påverka dem andra i min omgivning att ta sin rp seriöst. och eftersom jag kört RP i snart 4 år (2 av dem på unive) tror jag många kommer lära sig mycket av mig hur man ska rpa och bete sig både IG och OOC

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att tex om jag skulle vara polis måste jag inte stanna de kriminella i en biljakt direkt utan kanske låter dem köra vidare för ett längre scenario eller kanske till och med låta dem åka iväg så att båda parterna tycker om RPn och inte tycker att dem inte har en chans.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Tex VDM - är att du tar ett fordon och till exempel kör in i folk helt utan anledning. Sen Suntförnuft -- att bara göra saker so är realistiska och inte tex oppa runt på hopp me bilar osv,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja kört RP i 4 år varav 2 av dem var här på unive och jag tyckte verkligen om det

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan väldigt mycket och har mkt erfarenhet inom RP så hoppas att jagh får vara med på Unives resa

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka