Nekad Dreamzyj | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

el_champ1

Helper
Helper
Meddelanden
352
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad heter du på discord? Philippp#6957

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Ofta inne när jag inte har mycket i skolan osv

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad ioch 1 dag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/979792912474853376/1021069072928079962/IMG_4254.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppdrag är att försöka hjälpa till på serven och kunna ta hand om problem och försöka höja rpn på serven. som tillexempel dva en trasig bil som står mitt i vägen eller kicka någon som lallar väldigt mycket. man ska helt enkelt hålla koll på serven och det som händer runt om kring dig men man ska liksom inte åka runt och leta efter problem utan du ska låta problemen komma till dig. man ska även kunna ta rätt beslut och inte bara kicka/svban för att det är kul. en servervakt ska alltid ta hand om serven. om man behöver hjälp så kan man till exempel till kala staffs som får förlänga bannen.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli server vakt för jag gillar tillexempel att hjälpa till och jag har lätt för att ta rätt beslut. och om det skulle vara en bill på vägen så hade jag dvat den eller om jag hade sätt någon som lallat hade jag kickat eller svbanat men till backa till saken jag vill bli sv för att jag känner för att det skulle vara roligt att få mer ansvar och få hjälpa till att på värka rpn på något sätt och jag skulle även vilja ha mer ansvar inom rpn

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En abuse e t.e.x när man använder sina perms för att få en bättre chans att vinna i ett scenarios eller använda toggle id revive under scenarios eller utanför scenarios de enda gång du kan använd revive e när du dör av bug eller nån vdm eller rdmar dig och bannar it vänner eller folk du gillat för att du vill inte man ska banna alla som gör fel i servern det finns också många som ta schans på att använda saker som en sv kan använda i scenarios för att vinna scenarios eller andra saker som att kicka folk som e fören dig i ett led i vinaor eller andra ställen man ska alldrig kick eller bana nån för att man vill va förre i ett led eller vinna i ett scenario

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka