Accepterad DreamON | Medlem ansökning[Falleee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DreamON

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamc

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Sha

Vad är ditt discord namn? DreamON#9625

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter DreamON han är nyinflyttat till staden Unive, han har tidigare bott i en annan stad och varit Polis under ett år. Hans strävan är att komma bli polis i en större stad där det krävs mer utmaningar, anledningen till att han brinner för själva Polis yrket är för att yrket är mentalt utmanande där inte varje dag ser likadan ut. Han vill hjälpa människor i nöd men även förebygga och förhindra brott samt möta alla tänkbara typer av människor i alla möjliga situationer. Hans mål är att minska brottsligheten och öka tryggheten i samhället. Utreda brott och försöka lösa brott samt även med akuta utryckningsuppdrag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag anser att jag kan bidra till ett bättre RP nivå på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och seriös RP med sunt förnuft i första hand.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla parter som är involverade ska ha en rolig och behaglig RP. Inte att mans själv vill vinna oavsett vad.

Hur hittade du Unive? Vänner

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig att ta intervjun, lycka till!

Tillbaka