Accepterad DreamJInxx | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DreamJInxx

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anny svensson lilja

Vad är ditt discord namn? dreamjinxx

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Maddie Lilja 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? introvert, skämtsam, positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Maddie Lilja växte upp i en lugn småstad tillsammans med sin mamma, storasyster och yngre bror. Hon har alltid varit en ganska introvert person som hellre håller sig till en liten grupp nära vänner än att stå i centrum. Trots det har hon en skämtsam sida och försöker ofta lätta upp stämningen när folk omkring henne har det svårt. Efter gymnasiet flyttade Maddie för att börja om på egen hand och skapa ett bättre liv för sig själv. Hon är villig att arbeta hårt och vill bygga upp en stabil framtid, skaffa nya kontakter och hitta ett jobb där hon känner att hon passar in. På längre sikt drömmer hon om att kunna starta eget eller arbeta inom något kreativt där hon får träffa människor och utvecklas som person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerad och varierad RP där jag försöker skapa naturliga relationer och intressanta scenarion tillsammans med andra spelare. Jag gillar att utveckla min karaktär över tid och skapa RP som känns realistisk istället för stressad eller oseriös. Jag är också lugn som person och försöker alltid hålla en bra attityd mot både spelare och staff för att bidra till en trevligare servermiljö.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska försöka vinna själv i varje situation, utan också tänka på att motparten ska få bra och rolig RP. Man ska kunna förlora realistiskt och låta scenarion utvecklas naturligt istället för att powergamea eller göra allt för att komma undan.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag försöker alltid följa reglerna och bidra till en bra upplevelse för alla på servern. Om jag skulle göra ett misstag tar jag gärna ansvar och lär mig av det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är förbjudet, man får inte attackera eller döda någon utan giltig anledning och RP. VDM är förbjudet, man får inte använda fordon som vapen utan rimlig anledning i RP. Fear RP : att man ska värna om sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka