Nekad Dreamer | Whitelist ansökning [Anton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dreamer

Icke Medlem
Meddelanden
760
Reaction score
40
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198929963272/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Ahlqvist

Vad är ditt discord namn? Dreamer#6518

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Timo Brotkin han föddes i en liten svensk by i Finland. Snabbt därefter började hans föräldrar dricka väldigt mycket. En dag så dog båda hans föräldrar i en bilolycka. Nu var Timo ensam istället för att bli en missbrukare så valde han att bli finskalärare i en skola. En dag så ville Timo se hur det är att bo i ett annat land så han tog finlandsfärjan över till Sverige och bosatte sig i multistaden här jobbar han som postutdelare på PostNord AB.
Hans ända vänner är Gunnar, Sune & Abdi alla de är grovt kriminella men Timo ville ha rena pengar och siktar mot att jobba som Mekonom.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har märkt att vissa jobb T.ex som Mekonomen eller Vianor inte alltid är inne. Spelar ganska så mycket för tillfället så skulle ha tid till att jobba som det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har aldrig varit WL och det skulle vara roligt att testa det på just denna server för det verkar vara ett bra community och här finns aktiva spelare.

Hur hittade du Multistaden? En vän och jag letade efter en bra svensk server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära sig mer om RP och utveckla och kunna hjälpa till på jobb

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag brukade spela på SKRP men blev bannad därifrån utan någonhelst anledning.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka